Tuesday, December 1, 2009

DİSLEKSİ BLOĞU 1 YAŞINDA!


1.YAŞIMIZI KUTLUYORUZ!!!!


Bundan 1 sene önce sadece bir düştü bu blog.Ama şunu keşfettim;düşlerin gerçekleşmesi için inanç ve zamana ihtiyaç varmış.

Şimdiki düşüm ise daha çok insana ulaşmak ve eğitimde yara almış olanlara daha fazla destek olabilmek.

Bloğumuzu okuyan herkese çok teşekkürler.

Boğaziçi Üniversitesin'de tanıştığım ve bu bloğu açmamızı teklif eden, tanıdığım en yürekli anneye,Ann'e de çok teşekkürederim.


SİZLER ,DİSLEKSİ ÇOCUKLARI OLAN EBEVEYNLER;DÜŞLERİNİZDEN VAZGEÇMEYİN!!!!

ÇOCUKLARIMIZ HER ŞEYİN EN İYİSİNİ HAKEDİYORLAR.

6 comments:

pelin said...

merhabalar, bu harika blogla bugün internette benim oğlum da disleksi olabilir mi acaba diye düşünürken karşılaştım. oğlum 10 yaşında gerçi disleksi tanımında okuma güçlüğünden bahsediliyor. benim oğlumun okuması çok iyi hatta sınıfta ilk okuyandı. ama yazısı çok kötüydü matematik algısı da çok zayıf.çocukluğundan beri top oynama ve diğer el ve ayak becerileri de yaşıtlarından hep zayıftı. acaba disleksi olabilir mi

Betul / Ann said...

Merhaba,
Doğrusu oğlunuza böyle bir tanıyı koymak için bir rehberlik servisinin yaptığı testlere ihtiyaç vardır.

Biz bloğumuzun ismini koyarken Türkiye'de daha fazla bilindiği için disleksi tanımını kullandık.Aslında bloğumuz Öğrenme Güçlüklerinin(Learning Disabilities) hepsini kapsıyor;diskalkuli(matemetik),disgrafi(yazıda),disleksi(okuma),dispraksi(beceriksiz çocuk sendromu).

Bu alt dalların hepsi çocuğun önüne ,eğitim sırasında,bir zorluk olarak çıkıyor.

Her çocuk bir diğerinden farklı noktalarda zayıflık gösterirken farklı bir notada da diğerlerinden başarılı olabiliyor.

Unknown said...

Merhaba, 7 yasinda ilkokul 2. sinif ogrencisi ogluma okulda Viskar testi yapildi ve disleksi olabilecegi yonunde bana bilgi verildi. Yavas okuma, bazi harfleri ters yazma gibi sorunlarimiz var, matematik ve isitsel kapasitemiz gayet iyi. Bu durumda hangi uzmandan yardim almaliyim? Okul Marmara Universitesinde bir profesorden bahsetti ama tam ismini vere medi
Selamlar
Seda

Unknown said...

7 yasinda 2. sinif ogrencisi ogluma okulda Viscar testi yapildi ve disleksi olabilecegi soylendi. Yavas okuma, bazi harfleri ters yazma gibi sorunlari var, matematik ve isitsel performansi gayet iyi. Kesin teshis ve destek icin hangi uzmana basvurmaliyim? Maramar Universitesinden bir profesorden bahsettiler...

gulenay said...
This comment has been removed by the author.
gulenay said...

selam ben 38 yaşındayım cocukluğumdan beri normal insan olmadığımı düşündüm hep cok tembel bi öğrenciydim zaman içerisinde hep neden benim kafam calışmıyor sorunum ne acaba demekle gecti bugün tesadüfen blogunuzla karşılaşana kadar sanırım bende bir disleksi hastasıyım bu saatten sonra ne yapabilirim lütfen yardımcı olurmusunuz 2 ufak cocuk annesiyim