Thursday, February 19, 2009

BENDE DISLEKSI VAR - YENİ KITAP




Bende Disleksi Var
(It’s Called Dyslexia )
Jennifer Moore-Mallinos
Resimleyen: Marta Fàbrega
Çeviri: Ebru Kılıç
Sayfa Sayısı: 35
ISBN 978-975-403-495-01.
Tübitak

Günler geçip gidiyor, okumakta hâlâ zorlanıyorum ve gerçekten de çok üzülüyorum. Bazen o kadar üzülüyorum ki, hastaymış numarası yapıyorum, okula gitmem gerekmiyor böylece. Neden ben de diğer çocuklar gibi olamıyorum? Neden okuyamıyorum? Belki de çok iyi okuyamamamın bir sebebi vardır: Disleksi. Evet bende disleksi var, ama sorun değil. Okumayı, yazmayı öğrenebilmek için çok daha fazla çalışmam, çok daha uzun süre pratik yapmam gerekiyor, ama buna değer! Hem de böyle özel bir yeteneğim varken! Belki bir gün ben de Albert Einstein, Leonardo da Vinci, Walt Disney, Beethoven gibi ünlü olurum ya da belki Tom Cruise gibi bir film yıldızı olurum. Onlarda da disleksi vardı!

TÜBİTAK Popüler Bilim Kitapları 309

No comments: