Wednesday, February 17, 2010

EN İYİ 10 DİSLEKSİ BLOG




Türkiye'de ,bu Disleksi blogun okunması ve yaygınlaşması için verdiğimiz mücadeleye karşın yurtdışında blogun İngilizce kısmı yakından takip ediliyor.

Ve geçenlerde, bizim de takip ettiğimiz yabancı bir blogda ,bloğumuzun ''En iyi 10 Disleksi sitesi''nde adının verilmiş olduğunu gördük.Bunun dışında, iki blogda daha Disleksi blogdan bahsediliyor.
Bu seviyede bir ilginin , Ann ve beni çok memnun etmiş olmasına rağmen Türkiye'de Disleksi blogu takip edenlerin sayısının azlığı ve hatta konudan bi haber olanların sayısının çokluğu bizi bir o kadar da üzmekte.

Amerkalı Eric James Wolf kendi blogunda Disleksi Blog için şunları yazıyor:''İnternette disleksi hakkında bilgi arayan ailelere taze fikirler ve görüşler sunuyor.'
Teh Dyslexic Storytellers Blog


Kadınları , sağlık-eğitim vs. bilgilendirmek ve yaşadıkları deneyimleri paylaşmak üzere kurulmuş olan bir başka internet sitesinde Karen Griffith Gryga ''Harika bilgilerin paylaşıldığı...''diye anlatıyor Disleksi blogu.
LearningIssues/Learning Disabilities-Helpful Blogs


Disleksi blogun, yine ilk 10 arasına girdiği bir başka site ise tıp doktoru olan Fernette ve Brock Eide'nin yönetiminde.



Disleksi Blog hakettiği yere yurt dışında ulaştı derken bir dilekte bulunmadan geçemiyorum=)
En kısa zamanda Türkiye'de de blogumuzu aynı yerde görebilmek!!


7 comments:

kekik said...

Sürekli yazılarınızı takip eden biri olarak diyebilirm ki Türkiye'de ailelere yardımcı ve destek olan "tek" Disleksi bloğusunuz. Teşekkürler!! You're number one!!

Candan

Betul / Ann said...

Öncelikle bizi takip edip bize destek verdiğiniz için teşekkürler.

asliberry said...
This comment has been removed by the author.
azize said...

oğlum 3.sınıfa geçti.biz durumunu 1.sınıfta fark ettik.tahtadan yazı geçiremiyordu.tenefüse çıkamıyordu.ama hiçbirşey değişmedi.çünkü uygun özel eğitim öğretmeni bulamadık.kıbrısta sanıldığından daha zor herşey.ne olur bize yol gösterin.yurt dışına mı taşınmam gerek ne yapmalıyım çıcuğum için.

yeliz said...
This comment has been removed by the author.
yeliz said...

Sevgili Betül ve Ann öncelikle merhaba... Blogunuza Taare Zameen Par filmi hakkında bilgi toplarken tesadüfen rastladım ve postlarınızı inceledikçe sizi geç fark ettiğim için önce kızdım kendime ve sonra zararın neresinden dönülürse kardır diyerek burada bulunmanın sevincini yaşamaya başladım...
Ben İstanbul Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık (PDR) bölümü mezunu ve bir ilköğretimde görev yapan okul Psikolojik Danışmanıyım...Özel Öğrenme Güçlükleri ile üniversite 3.sınıfta değerli hocam Tamer Ergin'in derslerinde tanıştım..Şu anda ise çalıştığım okulda Disleksili öğrencilerim var hem ve ben çocuklar ile hem de aileleri ile çalışmalarımı yürütüyorum..Bunun için mümkün olduğunca etkinlik örnekleri bulmaya , kendim hazırlamaya çalışıyorum..Bu anlamda sitenizden oldukça faydalanacağımı şimdiden görebiliyorum ve en yakın zamanda kendi yaptığım etkinlikleri de sizlerle paylaşmayı umuyorum...Sizleri, bu blogu bulmak benim adıma çok sevindirici bir gelişme...Paylaşmak , öğrenmek ve hep birlikte gelişmek dileğiyle..
Sevgiler...
Yeliz..

meczup muallime said...

Sevgili yeliz ayni okulda aynı hocadan ders aldigimizi gormek mutluluk verici. Bir ust devrem olarak bana yardimci olur musun?